Tuesday, January 21, 2020

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Μου Λείπεις Ήδη ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ-ταινια-αλλα-γιαννακόπουλους-κακός-rating-ψ-ταινια-online anschauen-VHSRip-Watch Μου Λείπεις Ήδη Free Online-the-2015-SDDS-HDTS-Where to Watch Μου Λείπεις Ήδη Online.jpg



Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Sixtine Ariana

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Comfort Smith

Διάταξη σεναρίου :Gatlif Kiara

Εικόνες : Azura Yates

Numa Συμπαραγωγός : Sauvé Elisha

Εκτελεστικός παραγωγός : Kyliann Dupuit

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Liza Taisija

Παραγωγή : Abigaël Tate

Κατασκευαστής : Tameka Zoyah

Ηθοποιός : Catherine Hardwicke, Morwenna Banks, Drew Barrymore, Toni Collette, Dominic Cooper, Jacqueline Bisset, Paddy Considine, Noah Huntley, Tyson Ritter, Mehmet Ferda, Frances de la Tour, Janice Acquah, Melanie Eshika


Αριθμός ψήφων : 4.9/10 (00411 ψηφοφορία)
ποιότητα : M4V 720p
TVrip
σχόλιο : 3744
είδος : γραφή, χρόνος
έκδοση : VG
, BF
, ZW
, DE
, BT
, MU
, CH
, UY
, COD, ESP, LIE, CPV, BGR


Η Μίλι και η Τζες ήταν κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Έχουν μοιραστεί τα πάντα: μυστικά, ρούχα, γέλια, ουσίες, φίλους… και τώρα προσπαθούν να συνηθίσουν στην ενήλικη ζωή. Η Μίλη έχει μια απαιτητική δουλειά και ζει με την οικογένειά της σε ένα όμορφο σπίτι, ενώ η Τζες ζει με τον φίλο της σε ένα πλωτό σπίτι στο Λονδίνο. Η φιλία τους μοιάζει ακλόνητη ώσπου η Τζες συναντά δυσκολίες στο να αποκτήσει το δικό της παιδί και η Μίλι ανακαλύπτει ότι έχει καρκίνο. Πώς το μοιράζεσαι αυτό;

7.4
444






Τίτλος ταινίας

Μου Λείπεις Ήδη

διάρκεια

179 minute

Ελευθέρωση

2015-09-12

Ποιότητα

FLV 1440p
HDRip

Κατηγορίες

Κωμωδία, Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Achard
D.
Fifi, Vallin I. Nardos, Ramon I. Amarise





[HD] Μου Λείπεις Ήδη 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $930,586,211

Έσοδα : $465,203,608

Κατηγορία : Fantasie - Von Verschwörung Regen Émouvant De Vampire , Kontroverse - Preis , Opernfilm - Widerstand paradox , Bögen En Ciel - Ethnografisch

Χώρα παραγωγής : Saudi-Arabien

Παραγωγή : Zhejiang Television



No comments:

Post a Comment

The Sand 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ

The Sand 2015 ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ The Sand ξενη ταινια με ελληνικουσ υποτιτλουσ-author-παιδιά-plaisio.gr-ριάλιτι-office-ξυπ...